Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats finns till st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MELIN" data-source="post: 90040" data-attributes="member: 14691"><p>Härligt!</p><p>Jag o min polare drar ner till St: Anton den 25 november med jobb o boende klart! Kan ju höra av er till mig efter den 25 nov ifall ni inte har hittat någe jobb lr boende så kanske jag har lite tips....</p><p>Ni kan ju även höra av er om ni bara vill samlas föt att åka lite skidor lr varför inte knäppa ett par kalla... Syns i St: Anton allihopa som ska dit! MVH Martin (0739897076, freeskee@msn.com)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MELIN, post: 90040, member: 14691"] Härligt! Jag o min polare drar ner till St: Anton den 25 november med jobb o boende klart! Kan ju höra av er till mig efter den 25 nov ifall ni inte har hittat någe jobb lr boende så kanske jag har lite tips.... Ni kan ju även höra av er om ni bara vill samlas föt att åka lite skidor lr varför inte knäppa ett par kalla... Syns i St: Anton allihopa som ska dit! MVH Martin (0739897076, freeskee@msn.com) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats finns till st anton
Tillbaka
Topp