Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats ner till St. Anton sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="St-Anton-2004" data-source="post: 60503" data-attributes="member: 37227"><p>Hej! Är det någon som skulle vilja ha ytterligare en person i sin bil att dela notan på så skulle jag vara mycket intresserad av detta. Jag skulle behöva komma ner till St. Anton någon gång runt den 12-15 december (någon dag hit eller dit spelar inte så stor roll..). Jag har körkort och jag bor nere i Skåne. Vore mycket tacksam för svar. Om inte annat så ses vi i Stanton! Svara mig på micke_sverige@hotmail.com eller här på forumet. </p><p>MVH</p><p>/Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="St-Anton-2004, post: 60503, member: 37227"] Hej! Är det någon som skulle vilja ha ytterligare en person i sin bil att dela notan på så skulle jag vara mycket intresserad av detta. Jag skulle behöva komma ner till St. Anton någon gång runt den 12-15 december (någon dag hit eller dit spelar inte så stor roll..). Jag har körkort och jag bor nere i Skåne. Vore mycket tacksam för svar. Om inte annat så ses vi i Stanton! Svara mig på micke_sverige@hotmail.com eller här på forumet. MVH /Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats ner till St. Anton sökes!
Tillbaka
Topp