Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till Anton v.50?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jossan" data-source="post: 57093" data-attributes="member: 2472"><p>Hej, vi är två glada sparvar som ska ner till Anton någon gång under v.50 (andra veckan i dec.). Bil är trevligt. Fast ingen av oss har någon. Är det någon trevlig räv som ska ner å kanske har plats för oss två? Vi är lite flexibla och kan ändra datum litegrann.</p><p></p><p>Om oss:</p><p>1. Skittrevliga och sociala</p><p>2. Körkort</p><p>3. Mycket bra musiksmak (om än olika från varandra)</p><p>4. Hittar och har varit där förut</p><p>5. En flicka och en pojke, så det finns för alla smaker...</p><p></p><p>Sen har vi en del negativa sidor också, men de tänker jag inte ta upp här för då vill ni inte ha med oss. Det får ni märka på vägen ner...</p><p></p><p>En trevlig vinter på er alla oberoende Slitzbruds-intresse!</p><p></p><p>(hoppas ingen tycker jag verkar konstig och inte vill ha med mig p.g.a av det, jag är jättenormal. Jag lovar.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jossan, post: 57093, member: 2472"] Hej, vi är två glada sparvar som ska ner till Anton någon gång under v.50 (andra veckan i dec.). Bil är trevligt. Fast ingen av oss har någon. Är det någon trevlig räv som ska ner å kanske har plats för oss två? Vi är lite flexibla och kan ändra datum litegrann. Om oss: 1. Skittrevliga och sociala 2. Körkort 3. Mycket bra musiksmak (om än olika från varandra) 4. Hittar och har varit där förut 5. En flicka och en pojke, så det finns för alla smaker... Sen har vi en del negativa sidor också, men de tänker jag inte ta upp här för då vill ni inte ha med oss. Det får ni märka på vägen ner... En trevlig vinter på er alla oberoende Slitzbruds-intresse! (hoppas ingen tycker jag verkar konstig och inte vill ha med mig p.g.a av det, jag är jättenormal. Jag lovar.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till Anton v.50?
Tillbaka
Topp