Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Bilplats till Åre ledig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="seejay" data-source="post: 97713" data-attributes="member: 42225"><p>Hej!</p><p>Calle heter jag o ska åka upp till Åre den 25e Dec.</p><p>Jag tar bilen upp då jag behöver ha med mig en hel del grejer.</p><p>Vill du åka med mig o lätta påbensinkostnaden kanske?</p><p>Det är en pickup så det finns mycket plats på flaket (som är täckt med kåpa).</p><p>Jag bor i Södertälje, så om du behöver skjuts ifrån Sthlms-området eller nånstans på vägen så hör av dig!</p><p>Ja har inte tillgång till internet just nu så ja kan inte svara på varken mail eller FR-inlägg så var snäll och ring om du e intresserad.</p><p>//Calle</p><p></p><p>Tel. 070 772 58 26</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seejay, post: 97713, member: 42225"] Hej! Calle heter jag o ska åka upp till Åre den 25e Dec. Jag tar bilen upp då jag behöver ha med mig en hel del grejer. Vill du åka med mig o lätta påbensinkostnaden kanske? Det är en pickup så det finns mycket plats på flaket (som är täckt med kåpa). Jag bor i Södertälje, så om du behöver skjuts ifrån Sthlms-området eller nånstans på vägen så hör av dig! Ja har inte tillgång till internet just nu så ja kan inte svara på varken mail eller FR-inlägg så var snäll och ring om du e intresserad. //Calle Tel. 070 772 58 26 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Bilplats till Åre ledig!
Tillbaka
Topp