Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till cham
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bmskier" data-source="post: 62687" data-attributes="member: 34508"><p>Tja. </p><p>Såg på freeride att du/ni åker ner til Chamonix den 28. Har ni hittat nån som kan hänga med? </p><p></p><p>När/hur/vilken väg etc. åkar ni? </p><p></p><p>Jag är i DK men kan ta meg runnt her enkelt; behøver skjuts til nånstans i alpene (skal til La Grave men klarer meg lätt från t.ex. Geneve ell. Sallanche/Chamonix). Om ni fortfarende har plats då våre det ju kul att vite lite mer om tid etc., sen kan jag kolla om det funkar. </p><p></p><p>VH, </p><p>Bjarke.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bmskier, post: 62687, member: 34508"] Tja. Såg på freeride att du/ni åker ner til Chamonix den 28. Har ni hittat nån som kan hänga med? När/hur/vilken väg etc. åkar ni? Jag är i DK men kan ta meg runnt her enkelt; behøver skjuts til nånstans i alpene (skal til La Grave men klarer meg lätt från t.ex. Geneve ell. Sallanche/Chamonix). Om ni fortfarende har plats då våre det ju kul att vite lite mer om tid etc., sen kan jag kolla om det funkar. VH, Bjarke. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till cham
Tillbaka
Topp