Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="morotsman" data-source="post: 87324" data-attributes="member: 40277"><p>Hej, jag har precis fått besked om att jag fått jobb och boende i cham! yeehaw! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>Ska börja typ mitten av dec. Tänkte kolla om det finns ngn plats i en bil ner då nån gång... kan ev. åka ner lite tidigare om det passar ngn bättre.</p><p>Det måste ju finnas massor av bilar som ska gå ner(?), med tanke på hur många här på forumet som verkar planera för en säsong i cham!</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="morotsman, post: 87324, member: 40277"] Hej, jag har precis fått besked om att jag fått jobb och boende i cham! yeehaw! ;) Ska börja typ mitten av dec. Tänkte kolla om det finns ngn plats i en bil ner då nån gång... kan ev. åka ner lite tidigare om det passar ngn bättre. Det måste ju finnas massor av bilar som ska gå ner(?), med tanke på hur många här på forumet som verkar planera för en säsong i cham! Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till chamonix
Tillbaka
Topp