Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till Engelberg eller Serre i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chibbe" data-source="post: 97963" data-attributes="member: 28382"><p>Tjena hej!</p><p></p><p>Hade tänkt mig att åka och hälsa på lite polare i alperna i vinter. Tänkte höra om någon hade plats över i en bil åt samma håll...Två resor planeras! </p><p></p><p>1. Serre Chevalier Början av januari Hellst att åka den 9 Januari!</p><p>2. Engelberg Hela vintern Hellst åka en söndag!!!</p><p></p><p>Hör av er om någon har plats eller tips om plats i bil/tåg/flyg/buss/cykel ...</p><p></p><p>Sköt om er!</p><p></p><p>//christoffer</p><p></p><p>christoffer.jansson2@comhem.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chibbe, post: 97963, member: 28382"] Tjena hej! Hade tänkt mig att åka och hälsa på lite polare i alperna i vinter. Tänkte höra om någon hade plats över i en bil åt samma håll...Två resor planeras! 1. Serre Chevalier Början av januari Hellst att åka den 9 Januari! 2. Engelberg Hela vintern Hellst åka en söndag!!! Hör av er om någon har plats eller tips om plats i bil/tåg/flyg/buss/cykel ... Sköt om er! //christoffer christoffer.jansson2@comhem.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till Engelberg eller Serre i vinter?
Tillbaka
Topp