Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reman" data-source="post: 52126" data-attributes="member: 34669"><p>Jag och min polare skall ner till St Anton i 3 veckor vid jul.</p><p></p><p>Vi tänkter köra bil ned.</p><p></p><p>Undrar om det finns intresse någonstans att dela reskostnaderna.</p><p>Framför allt på nedresan. </p><p>Men självklart även på hemresan, vilket jag tror blir svårare att få tag på någon.</p><p></p><p>Erbjuder 940 med takbox.</p><p></p><p>Har inte bestämt datum än. Antingen veckan innan jul eller mellan jul och nyår.</p><p>Beror på snötillgången.</p><p></p><p></p><p>Hör av er</p><p>/Mathias</p><p></p><p>ki2rema@chl.chalmers.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reman, post: 52126, member: 34669"] Jag och min polare skall ner till St Anton i 3 veckor vid jul. Vi tänkter köra bil ned. Undrar om det finns intresse någonstans att dela reskostnaderna. Framför allt på nedresan. Men självklart även på hemresan, vilket jag tror blir svårare att få tag på någon. Erbjuder 940 med takbox. Har inte bestämt datum än. Antingen veckan innan jul eller mellan jul och nyår. Beror på snötillgången. Hör av er /Mathias ki2rema@chl.chalmers.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till St Anton
Tillbaka
Topp