Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skog" data-source="post: 52127" data-attributes="member: 35145"><p>Tjena!</p><p></p><p>Ska ner å säsonga i anton i vinter. Har kärvat sig lite med skjutsen. Du skrev att ni eventuellt skulle dra innan jul. Jag måste vara nere 20:e och börja jobba. Skulle jävligt gärna hänga på om ni ska dra så tidigt. Har körkort och kommer resa lätt (skickar ner lagg m.m. med några som drar tidigare). Bor i Stockholm men kan ta mig till er om det inte ligger på vägen...</p><p></p><p>Erik</p><p>070-421 59 16</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skog, post: 52127, member: 35145"] Tjena! Ska ner å säsonga i anton i vinter. Har kärvat sig lite med skjutsen. Du skrev att ni eventuellt skulle dra innan jul. Jag måste vara nere 20:e och börja jobba. Skulle jävligt gärna hänga på om ni ska dra så tidigt. Har körkort och kommer resa lätt (skickar ner lagg m.m. med några som drar tidigare). Bor i Stockholm men kan ta mig till er om det inte ligger på vägen... Erik 070-421 59 16 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till St Anton
Tillbaka
Topp