Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till St:Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl1" data-source="post: 62579" data-attributes="member: 12986"><p>Tja,</p><p></p><p>låter intressant. Skall ju vara ganska bra med snö i Stanton.</p><p></p><p> - Hur många platser har du?</p><p> - Varifrån kör du? (såg att du var ifrån Malmö, så jag antar att det är det som gäller?)</p><p> - När drar du hem?</p><p> - Hur är det med boende? Kan du fixa plats i lgh oxå? 1 vecka...(vi letar febrilt)</p><p></p><p>Vi är 2 killar som tänkte stanna över nyår och in i v. 2. Således minimal packning. </p><p></p><p>Hör av dig om det fortfarande är aktuellt,</p><p></p><p>Mvh,</p><p></p><p>/Carl (i95carsc@island.liu.se)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl1, post: 62579, member: 12986"] Tja, låter intressant. Skall ju vara ganska bra med snö i Stanton. - Hur många platser har du? - Varifrån kör du? (såg att du var ifrån Malmö, så jag antar att det är det som gäller?) - När drar du hem? - Hur är det med boende? Kan du fixa plats i lgh oxå? 1 vecka...(vi letar febrilt) Vi är 2 killar som tänkte stanna över nyår och in i v. 2. Således minimal packning. Hör av dig om det fortfarande är aktuellt, Mvh, /Carl (i95carsc@island.liu.se) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till St:Anton
Tillbaka
Topp