Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
bilplats till Val di sere...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hawaii_mike" data-source="post: 59473" data-attributes="member: 35733"><p>Jag och min gode vapendragare Fredrik ska ner till Val di ere runt jul/nyår eller nått. Är det någon som har plats i sin bil så skulle vi vara enormt tacksamma. Vi kan i gengäld erbjuda trevligt sällskap, vitsar, unika skibum historer från Nordamerika (gjort 3 säsonger)vin sprit (dock inte under bilkörningen)eller annan form av underhållning.</p><p></p><p>Hör av er vi är väldigt öppna för förskag och kan anpassa oss efter det mesta <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>OOh, just det... vi har ju inte heller något boende så tips, erbjudanden, förslag eller annat rörande boendefrågan är OTROLIGT uppskattat <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>/ mike</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hawaii_mike, post: 59473, member: 35733"] Jag och min gode vapendragare Fredrik ska ner till Val di ere runt jul/nyår eller nått. Är det någon som har plats i sin bil så skulle vi vara enormt tacksamma. Vi kan i gengäld erbjuda trevligt sällskap, vitsar, unika skibum historer från Nordamerika (gjort 3 säsonger)vin sprit (dock inte under bilkörningen)eller annan form av underhållning. Hör av er vi är väldigt öppna för förskag och kan anpassa oss efter det mesta :) OOh, just det... vi har ju inte heller något boende så tips, erbjudanden, förslag eller annat rörande boendefrågan är OTROLIGT uppskattat :) / mike [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
bilplats till Val di sere...
Tillbaka
Topp