Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till Verbier/Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Radas" data-source="post: 35209" data-attributes="member: 28907"><p>Tjena alla puderstinna rackare!!</p><p></p><p>På fredag rullar jag (Andreas) och min co-driver Gustav iväg med vår Volvo 245 i riktning mot Verbier. Planerad resväg är (U-sala, V-ås, J-köping (Om så önskas istället via Gbg, Halland), Lund). Dessvärre har vår tredje man i sista stund tvingats avstå sin plats och följdaktligen söker vi nu en ersättare (Finnes även en boendeplats t.o.m. 8:e feb). Det är ingen nackdel om du har haft körkort i ngt år...Hursomhelst, om du skall till Verbier, Chamonix, Portes du Solei eller ngt annat ställe i närheten/på vägen, så droppa ett mejl till mig på i00raan@itek.chalmers.se med ditt mobilnr, så ringer jag upp torsdag eftermiddag (omtenta på torsd fm...) om det fortfarande är aktuellt. </p><p></p><p>PowPow och Rock´n Roll!</p><p>/Andreas Rådlund</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Radas, post: 35209, member: 28907"] Tjena alla puderstinna rackare!! På fredag rullar jag (Andreas) och min co-driver Gustav iväg med vår Volvo 245 i riktning mot Verbier. Planerad resväg är (U-sala, V-ås, J-köping (Om så önskas istället via Gbg, Halland), Lund). Dessvärre har vår tredje man i sista stund tvingats avstå sin plats och följdaktligen söker vi nu en ersättare (Finnes även en boendeplats t.o.m. 8:e feb). Det är ingen nackdel om du har haft körkort i ngt år...Hursomhelst, om du skall till Verbier, Chamonix, Portes du Solei eller ngt annat ställe i närheten/på vägen, så droppa ett mejl till mig på i00raan@itek.chalmers.se med ditt mobilnr, så ringer jag upp torsdag eftermiddag (omtenta på torsd fm...) om det fortfarande är aktuellt. PowPow och Rock´n Roll! /Andreas Rådlund [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bilplats till Verbier/Chamonix
Tillbaka
Topp