Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Biltemas ryggskydd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elastico" data-source="post: 862763" data-attributes="member: 119148"><p>Tänkte att det kan vara bra med lite återkoppling…</p><p>Jo, jag köpte biltemas skyddsklass 2 ryggskydd (det för 330) och har till skillnad från "Gurra_skis" kompis inte brutit ryggen.</p><p>Skyddet är faktiskt helt ok. Man blir inte dyblöt (så det andas) och trots att det är ganska stelt så hade jag inga som helst bekymmer med rörligheten. </p><p>Nu påstår jag inte att det här är världens bästa ryggskydd för skidåkning men det är verkligen värt pengarna och det känns robust så jag tror nog att det håller för en hel del.</p><p></p><p>Nackdelen med skyddet var att jag inte riktigt var kompis med "midjebältet" och hur jag skulle placera det så det kunde bli aningen obekvämt. Annars så har jag inte så mycket att klaga på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elastico, post: 862763, member: 119148"] Tänkte att det kan vara bra med lite återkoppling… Jo, jag köpte biltemas skyddsklass 2 ryggskydd (det för 330) och har till skillnad från "Gurra_skis" kompis inte brutit ryggen. Skyddet är faktiskt helt ok. Man blir inte dyblöt (så det andas) och trots att det är ganska stelt så hade jag inga som helst bekymmer med rörligheten. Nu påstår jag inte att det här är världens bästa ryggskydd för skidåkning men det är verkligen värt pengarna och det känns robust så jag tror nog att det håller för en hel del. Nackdelen med skyddet var att jag inte riktigt var kompis med "midjebältet" och hur jag skulle placera det så det kunde bli aningen obekvämt. Annars så har jag inte så mycket att klaga på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Biltemas ryggskydd
Tillbaka
Topp