Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Binding, bindningsplacering samt längd på Karma/Sc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JS86" data-source="post: 131557" data-attributes="member: 34627"><p>1.Både Völkl Karma och Scratch BC är skidor för avancerade åkare, fast dom är faktiskt inte allt för svåra att åka på <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>2. En Marker 1200 eller Salomon s912 är schyssta och inte alltför dyra</p><p></p><p>3.Det beror på hur mycket tid du spenderar i parken respektive offpisten, jibbar du mycket, dvs väldigt mycket då ska du ha en mittplacerad bindning, men då får du däremot sämre åkning.</p><p></p><p>4. Ja, det är juh självklart en vanesak. Om du snurrar mycket ska du ha lite kortare men eftersom du även åker offpist så skidor runt 175-185 verkar inte alltför dumt!</p><p></p><p>TIPS: K2 Public Enemy är även ett bra alternativ!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JS86, post: 131557, member: 34627"] 1.Både Völkl Karma och Scratch BC är skidor för avancerade åkare, fast dom är faktiskt inte allt för svåra att åka på :) 2. En Marker 1200 eller Salomon s912 är schyssta och inte alltför dyra 3.Det beror på hur mycket tid du spenderar i parken respektive offpisten, jibbar du mycket, dvs väldigt mycket då ska du ha en mittplacerad bindning, men då får du däremot sämre åkning. 4. Ja, det är juh självklart en vanesak. Om du snurrar mycket ska du ha lite kortare men eftersom du även åker offpist så skidor runt 175-185 verkar inte alltför dumt! TIPS: K2 Public Enemy är även ett bra alternativ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Binding, bindningsplacering samt längd på Karma/Sc
Tillbaka
Topp