Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Binding och Skidor för tyngre personer?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lkpg013" data-source="post: 1326731" data-attributes="member: 203934"><p>Historiskt sätt har det varit 90% pist, 10% lite off-pist. Fokus på pist mao. Nu är man ju ganska ringrosslig, men har en ganska aktiv åkstil vanligtvis. </p><p></p><p>Tänkte passa på att köpa nya pjäxor också, då de nya är ifrån 2015! Lika bra att börja om på nytt, och prylar är ju skoj. Så pjäxor, bindningar och skidor står på agendan. </p><p></p><p></p><p>Bra tips! Ska lika runt lite på dessa. Har historiskt gillat Völk, och hade ett par Racetiger som mina renodlade pistskidor tidigare.</p><p></p><p>Tänkte även ta mig till Alpingaraget alternativt Bromma Skidsport och se vad de kan rekommendera, men grymt med lite tankegångar och tips&trix från er här redan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lkpg013, post: 1326731, member: 203934"] Historiskt sätt har det varit 90% pist, 10% lite off-pist. Fokus på pist mao. Nu är man ju ganska ringrosslig, men har en ganska aktiv åkstil vanligtvis. Tänkte passa på att köpa nya pjäxor också, då de nya är ifrån 2015! Lika bra att börja om på nytt, och prylar är ju skoj. Så pjäxor, bindningar och skidor står på agendan. Bra tips! Ska lika runt lite på dessa. Har historiskt gillat Völk, och hade ett par Racetiger som mina renodlade pistskidor tidigare. Tänkte även ta mig till Alpingaraget alternativt Bromma Skidsport och se vad de kan rekommendera, men grymt med lite tankegångar och tips&trix från er här redan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Binding och Skidor för tyngre personer?
Tillbaka
Topp