Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Binding på twintip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nilimaa" data-source="post: 36593" data-attributes="member: 29526"><p>du kommer garanterat marka skillnad pa 2 cm om du kor telemark.</p><p>Handlar om du vill komma snabbare in i svangen eller snabbare ur den kan man saga.</p><p></p><p>Men om du aker pa twintip skidor vill du sakert leka lite med hopp osv, da rekommenderar iaf jag att centrera bindningen eller att ha den lite lite fram-monterad. Har man den centrerad sa far man latt bakatvikt med telisar i landningar. (om man inte beharskar att landa "nigande". Det gor inte jag annu helt)</p><p></p><p>Men som svar pa fragan. Du kommer garanterat att marka skillnad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nilimaa, post: 36593, member: 29526"] du kommer garanterat marka skillnad pa 2 cm om du kor telemark. Handlar om du vill komma snabbare in i svangen eller snabbare ur den kan man saga. Men om du aker pa twintip skidor vill du sakert leka lite med hopp osv, da rekommenderar iaf jag att centrera bindningen eller att ha den lite lite fram-monterad. Har man den centrerad sa far man latt bakatvikt med telisar i landningar. (om man inte beharskar att landa "nigande". Det gor inte jag annu helt) Men som svar pa fragan. Du kommer garanterat att marka skillnad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Binding på twintip
Tillbaka
Topp