Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Binding till Black Crows Corvus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1076916" data-attributes="member: 149275"><p>Jag är 184 och väger 78, kör 193m. Grym skida, från förra året så är den något mjukare och IOM early Rise i tail mer lättsvängd. Men det är en skida som gillar att köras fort. Men absolut inte så tung och bångstyrig som jag trott innan jag testat. Älskar den!</p><p></p><p>Testade atris som känns väldigt svängig i jämförelse, för mycket för min smak. Men den har ju hyllats!</p><p></p><p>Jag kör ett par guardian då jag gillar tanken av att kunna slänga på ett par hudar och gå upp till en timme, men samtidigt ha en köttig bindning ner. Dock vissa som har problem med den här på forumet. Griffon funkar om du inte vill kunna gå.</p><p></p><p>En riktigt bra skida enligt mig, men ska inte jämföras med soul eller atris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1076916, member: 149275"] Jag är 184 och väger 78, kör 193m. Grym skida, från förra året så är den något mjukare och IOM early Rise i tail mer lättsvängd. Men det är en skida som gillar att köras fort. Men absolut inte så tung och bångstyrig som jag trott innan jag testat. Älskar den! Testade atris som känns väldigt svängig i jämförelse, för mycket för min smak. Men den har ju hyllats! Jag kör ett par guardian då jag gillar tanken av att kunna slänga på ett par hudar och gå upp till en timme, men samtidigt ha en köttig bindning ner. Dock vissa som har problem med den här på forumet. Griffon funkar om du inte vill kunna gå. En riktigt bra skida enligt mig, men ska inte jämföras med soul eller atris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Binding till Black Crows Corvus
Tillbaka
Topp