Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindingar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 73718" data-attributes="member: 13863"><p>Bäste TCL! </p><p></p><p>Den enda väsentliga förändringen som skett på alpina bindningar de senaste 5-6 åren är att flera skidtillverkare försett sina skidor med speciella bindningsfästen. Detta kan vara av "railtyp" eller integrerad platta med förborrade hål eller någon annan typ av fästen. </p><p></p><p>Förutom just detta skiljer sig inte årets bindningar märkbart från modellerna för några år sedan. Skulle du kunna utveckla din frågeställning?</p><p></p><p>MVH/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 73718, member: 13863"] Bäste TCL! Den enda väsentliga förändringen som skett på alpina bindningar de senaste 5-6 åren är att flera skidtillverkare försett sina skidor med speciella bindningsfästen. Detta kan vara av "railtyp" eller integrerad platta med förborrade hål eller någon annan typ av fästen. Förutom just detta skiljer sig inte årets bindningar märkbart från modellerna för några år sedan. Skulle du kunna utveckla din frågeställning? MVH/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindingar?
Tillbaka
Topp