Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
bindings inställningar axial2?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tekan" data-source="post: 388518"><p>Hejsan jag skulle behöva lite råd, fick hem mina trouble maker me ross axial2 200 nånting igår. Och </p><p>nu undrar jag vad ni tycker att jag ska sätta vikten/skalan på bindningen? skalan går från DIN- 10 till </p><p>20. Jag väger ungefär 71 kilo och är 180 lång. Jag tävlade förut så i pisten åker jag agressivt men i </p><p>parken rätt så normalt antar jag. </p><p></p><p>btw en annan fråga. Är det någon som vet vad man använder för verktyg för att ställa om vikten på </p><p>bakdelen, verkar inte vara någon skruvmejsel grej.</p><p></p><p>tack på förhand</p><p></p><p>EDIT: Hur ser man hur förspäningen sitter på dessa bindningar, på mina gamla ross så var det nån </p><p>slags gul pinne som skulle vara i höjd men ett sträck, men nu är det bara en svart platta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tekan, post: 388518"] Hejsan jag skulle behöva lite råd, fick hem mina trouble maker me ross axial2 200 nånting igår. Och nu undrar jag vad ni tycker att jag ska sätta vikten/skalan på bindningen? skalan går från DIN- 10 till 20. Jag väger ungefär 71 kilo och är 180 lång. Jag tävlade förut så i pisten åker jag agressivt men i parken rätt så normalt antar jag. btw en annan fråga. Är det någon som vet vad man använder för verktyg för att ställa om vikten på bakdelen, verkar inte vara någon skruvmejsel grej. tack på förhand EDIT: Hur ser man hur förspäningen sitter på dessa bindningar, på mina gamla ross så var det nån slags gul pinne som skulle vara i höjd men ett sträck, men nu är det bara en svart platta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
bindings inställningar axial2?
Tillbaka
Topp