Bindings problem.

reddis

Ny medlem
Bindings problem.
Hejsan har efter långa överväganden köpt en Burton Dominant slick 154 från blue-tomat.at läste om dom på burtons hemsida att dom skulle klara burtons m/l bindningar har ett par 12 burton moto boots som jag är ruggit nöjd med (funderade på hail men butiken hade bara pysslings storlekar inne (9). Nu kommer verkliga problemet bindningar har läst och tittat i affärer och läst och läst, blir ej klokare av det verkar det som. Det lutar i detta fall mot Drake F60 men vet ej om den passar min åkstil bäst. Gillar att glida runt i parken/pipen. Sen är frågan passar mina boots ett par drake F60 "L" där är juh storlekarna från 8-12 xl är från 11-14. Men då är dilemmat kommer Xl drake f60 passa på min "lilla :)" bräda har hört man ska kunna reglera mycket på den men endå.

Skulle vara mycket tacksamm för svar

ps God fortsättning alla!!!! snart är man tillbaka i ekorre hjulet ijen semester till den 15 :)

Bindings problem.
jag vet tyvärr inte så mkt men kolla upp det hela noga då jag lyckades skffa för små bindningar, missade första åkdan pga detta och en massa pengar gick åt i onödan.!

Bindings problem.
Jag har ett par Drake F-50 i storlek large och mina skor är ett par Northwave Quest i storlek 11,5. De passar precis i bindningarna. Jag tycker att du bör ta med dig dina skor till någon som säljer Drake för att kolla passformen innan du bestämmer dig för en storlek.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp