Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindnigar - Pilotsystem S810Ti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1047594" data-attributes="member: 13307"><p>Bindningsmekaniken i sig skiljer sig inte så mkt från idag. Den stora skillnaden är infästningen som på pilotsystemet är från sidan med en genomgående skruv och inte genom att borra i skidan. Vet personligen inte om ngt liknande i dagsläget, men det är möjligt att ngn annan har kännedom om det.</p><p></p><p>Vad gäller användande på individnivå så finns det säkerligen ett antal par pilotskidor som får känna på snö varje år...</p><p></p><p>//Jens, tech-rep salomon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1047594, member: 13307"] Bindningsmekaniken i sig skiljer sig inte så mkt från idag. Den stora skillnaden är infästningen som på pilotsystemet är från sidan med en genomgående skruv och inte genom att borra i skidan. Vet personligen inte om ngt liknande i dagsläget, men det är möjligt att ngn annan har kännedom om det. Vad gäller användande på individnivå så finns det säkerligen ett antal par pilotskidor som får känna på snö varje år... //Jens, tech-rep salomon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindnigar - Pilotsystem S810Ti
Tillbaka
Topp