Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bindning för nybörjare som vill gå på tur
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1096784" data-attributes="member: 12152"><p>Håller med Dallan. Det blir onödigt tungt med Baron om du har varit nöjd med Squire. F12 är bättre för dig och lättare. Känslan i pisten blir snarlik om man jämför F12 mot Squire, även om ståhöjden är aningen högre och skidan får ett aningen hårdare flex under bindningen pga ramen. Det är små detaljer och det beror på hur finkänslig du är om du ens känner det. Och om du gör det är det inte heller givet om du upplever det som bättre eller sämre. Bara att köra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1096784, member: 12152"] Håller med Dallan. Det blir onödigt tungt med Baron om du har varit nöjd med Squire. F12 är bättre för dig och lättare. Känslan i pisten blir snarlik om man jämför F12 mot Squire, även om ståhöjden är aningen högre och skidan får ett aningen hårdare flex under bindningen pga ramen. Det är små detaljer och det beror på hur finkänslig du är om du ens känner det. Och om du gör det är det inte heller givet om du upplever det som bättre eller sämre. Bara att köra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bindning för nybörjare som vill gå på tur
Tillbaka
Topp