Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindning som slets loss ur skidan (numera fixat)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjulbult" data-source="post: 413428" data-attributes="member: 13199"><p>Tack för tipsen!</p><p></p><p>MnO tipsade i nån annan tråd om att lägga ett tunt lager tvåkopmonents epoxy i botten på skadan för att få bättre fäste. Provade detta nu sist och det verkade faktiskt fastna lite bättre. Men jag är ändå inte 100% nöjd med lagningen, får se om det håller, ska testa grejerna i helgen.</p><p></p><p>Tycker nästan dropparna blir för "heta" då dom droppar från belagsstaven. Det blir liksom så lättflytande så att det bildas en liten krater av de nya dropparna.</p><p></p><p>Men kanske ska man droppa några droppar - vänta - droppa - vänta - droppa -vänta växelvis så att man bygger upp det i flera lager? Den tekniken funkade lite bättre tyckte jag. Är det så du menar med överlappande droppar?</p><p></p><p>/JN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjulbult, post: 413428, member: 13199"] Tack för tipsen! MnO tipsade i nån annan tråd om att lägga ett tunt lager tvåkopmonents epoxy i botten på skadan för att få bättre fäste. Provade detta nu sist och det verkade faktiskt fastna lite bättre. Men jag är ändå inte 100% nöjd med lagningen, får se om det håller, ska testa grejerna i helgen. Tycker nästan dropparna blir för "heta" då dom droppar från belagsstaven. Det blir liksom så lättflytande så att det bildas en liten krater av de nya dropparna. Men kanske ska man droppa några droppar - vänta - droppa - vänta - droppa -vänta växelvis så att man bygger upp det i flera lager? Den tekniken funkade lite bättre tyckte jag. Är det så du menar med överlappande droppar? /JN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindning som slets loss ur skidan (numera fixat)
Tillbaka
Topp