Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindning till JJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LuxLuthor" data-source="post: 960630" data-attributes="member: 84027"><p>Har Marker Baron 13 på mina K2 Hardside. De står på din 10 eller 11 om jag minns rätt och de har aldrig löst ut när jag kört pist eller enklare offpist i öppen terräng, så jag misstänker att jag behöver DIN 14-16 någonstans för skogsåkning.</p><p></p><p>Någon erfarenhet av Head PowerRail eller Markers Schizosystem? Möjligheten att finjustera positionen på skidan känns attraktiv, men om bindningarna bara racklar är det ju inte värt mycket.</p><p></p><p>STH Driver har jag börjat titta närmare på. Hade mer eller mindre bestämt mig för Jester, men började tveka och se mig om lite. FKS måste uppenbarligen kollas upp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LuxLuthor, post: 960630, member: 84027"] Har Marker Baron 13 på mina K2 Hardside. De står på din 10 eller 11 om jag minns rätt och de har aldrig löst ut när jag kört pist eller enklare offpist i öppen terräng, så jag misstänker att jag behöver DIN 14-16 någonstans för skogsåkning. Någon erfarenhet av Head PowerRail eller Markers Schizosystem? Möjligheten att finjustera positionen på skidan känns attraktiv, men om bindningarna bara racklar är det ju inte värt mycket. STH Driver har jag börjat titta närmare på. Hade mer eller mindre bestämt mig för Jester, men började tveka och se mig om lite. FKS måste uppenbarligen kollas upp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindning till JJ
Tillbaka
Topp