Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bindning till Salomon Rocker 2, kan ingenting!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 922052" data-attributes="member: 48303"><p>Har bara haft atomic bindningar tidigare, vet inte vad dom heter, sålde mina gamla skidor idag så.</p><p></p><p>"PNyberg" vad menar du med 16/14/12? Kan som sagt ingenting om bindningar förstått först nu att det är viktigt. </p><p>Ja asså om man säger så, jag kör inte nått NM i riksgränsen men kör tills jag stupar, som en normal puder-åkare som lever för sporten antar jag. Svårt att definiera hur man kör</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 922052, member: 48303"] Har bara haft atomic bindningar tidigare, vet inte vad dom heter, sålde mina gamla skidor idag så. "PNyberg" vad menar du med 16/14/12? Kan som sagt ingenting om bindningar förstått först nu att det är viktigt. Ja asså om man säger så, jag kör inte nått NM i riksgränsen men kör tills jag stupar, som en normal puder-åkare som lever för sporten antar jag. Svårt att definiera hur man kör [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bindning till Salomon Rocker 2, kan ingenting!
Tillbaka
Topp