Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bindning till Salomon Rocker 2, kan ingenting!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakob_Sanne" data-source="post: 922135" data-attributes="member: 31587"><p>Det är ju rent livsfarliga råd! Har du nånsin tappat en skida på fel ställe fnacke? Han väger över 80 pannor och ska köpa ett par riktigt feta skidor, dessutom säger han sig åka aggressivt och vårdslöst, dessutom söker han ett par bindningar som inte \"glappar eller lossnar lätt direkt\". Egentligen är väl ingen av bindningarna som AshtraYmofucku listar särskilt aktuella då, precis som MnO var inne på, men om det nu blir nån av dessa så är gäller det ju att skruva i botten och inte ens dra ett halvt varv tillbaka. Jag kan inte direkt battla med MnO när det gäller utrustning så därför ger jag inte mer konstruktiva råd än såhär; köp en bindning som går minst till DIN 16 och börja för guds skull inte med att ställa dem på DIN 8-9 om du nu hade tänkt att hålla till utanför barnbacken i vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakob_Sanne, post: 922135, member: 31587"] Det är ju rent livsfarliga råd! Har du nånsin tappat en skida på fel ställe fnacke? Han väger över 80 pannor och ska köpa ett par riktigt feta skidor, dessutom säger han sig åka aggressivt och vårdslöst, dessutom söker han ett par bindningar som inte \"glappar eller lossnar lätt direkt\". Egentligen är väl ingen av bindningarna som AshtraYmofucku listar särskilt aktuella då, precis som MnO var inne på, men om det nu blir nån av dessa så är gäller det ju att skruva i botten och inte ens dra ett halvt varv tillbaka. Jag kan inte direkt battla med MnO när det gäller utrustning så därför ger jag inte mer konstruktiva råd än såhär; köp en bindning som går minst till DIN 16 och börja för guds skull inte med att ställa dem på DIN 8-9 om du nu hade tänkt att hålla till utanför barnbacken i vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bindning till Salomon Rocker 2, kan ingenting!
Tillbaka
Topp