Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bindning till Salomon Rocker 2, kan ingenting!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 922146" data-attributes="member: 48303"><p>Är så oerhört tacksam för all hjälp allihop, nu vet jag mer om bindningar, vet ju till och med vad DIN är =)</p><p>Extra stort tack till MnO för din hjälp!</p><p>Jag skippar schizon eftersom den verkar ha för mkt funktioner och delar som kan gå sönder, den lär väga mer också.</p><p></p><p>Funderar på om jag ska ta Griffon 13 eller om det är värt att lägga på 600kr för att få Jestern, men kommer jag verkligen ha nytta för en så kraftig bindning? Jag är ju inte Henke Windstedt direkt hehe.</p><p>Iof så tar jag verkligen inte hand om skidorna, ser jag ett träd ska jag igenom det, eller vill jag testa en dubbel ner för en klippa så gör ja det och landar alltid åt h-vette fel. </p><p>Det här med DIN, jag har alltid ställt mina tidigare skidor på 10 efter jag va med om en skidolycka och fick en spricka i smalbenet för att inte skidan löste ut, så jag ställer aldrig DIN över 10 numera. Vill ju samtidigt inte att bindningen ska pajja eller att de lossnar en massa delar om jag landar på ett träd.</p><p>Så räcker griffon 13 då tror ni?</p><p></p><p>Tack återigen för all hjälp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 922146, member: 48303"] Är så oerhört tacksam för all hjälp allihop, nu vet jag mer om bindningar, vet ju till och med vad DIN är =) Extra stort tack till MnO för din hjälp! Jag skippar schizon eftersom den verkar ha för mkt funktioner och delar som kan gå sönder, den lär väga mer också. Funderar på om jag ska ta Griffon 13 eller om det är värt att lägga på 600kr för att få Jestern, men kommer jag verkligen ha nytta för en så kraftig bindning? Jag är ju inte Henke Windstedt direkt hehe. Iof så tar jag verkligen inte hand om skidorna, ser jag ett träd ska jag igenom det, eller vill jag testa en dubbel ner för en klippa så gör ja det och landar alltid åt h-vette fel. Det här med DIN, jag har alltid ställt mina tidigare skidor på 10 efter jag va med om en skidolycka och fick en spricka i smalbenet för att inte skidan löste ut, så jag ställer aldrig DIN över 10 numera. Vill ju samtidigt inte att bindningen ska pajja eller att de lossnar en massa delar om jag landar på ett träd. Så räcker griffon 13 då tror ni? Tack återigen för all hjälp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bindning till Salomon Rocker 2, kan ingenting!
Tillbaka
Topp