Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar, behöver hjälp genast!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snow_flake" data-source="post: 618138" data-attributes="member: 89388"><p>Tja!</p><p>Jag har Burton Cartel EST har dock inte provat Burton Scribe EST. Tycker att de är riktigt sköna. speciellt om du drar lite större hopp eller kör lite snabbare i pisten för dom är ganska hårda, inte alls jättehårda men hårdare än park-bindningar i alla fall. </p><p></p><p>angående storlek så tycker ja att du ska ta M för ja har exakt samma storlek som dig och det funkar bra till mina cartel. men ja vet inte om dina fötter har växt klart eller inte. måste du köpa 43or nästa säsong så vet ja inte om det passar. Ja tror det gör det men då kanske det passar bättre med L. fast som sagt de är ja inte så säker på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snow_flake, post: 618138, member: 89388"] Tja! Jag har Burton Cartel EST har dock inte provat Burton Scribe EST. Tycker att de är riktigt sköna. speciellt om du drar lite större hopp eller kör lite snabbare i pisten för dom är ganska hårda, inte alls jättehårda men hårdare än park-bindningar i alla fall. angående storlek så tycker ja att du ska ta M för ja har exakt samma storlek som dig och det funkar bra till mina cartel. men ja vet inte om dina fötter har växt klart eller inte. måste du köpa 43or nästa säsong så vet ja inte om det passar. Ja tror det gör det men då kanske det passar bättre med L. fast som sagt de är ja inte så säker på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar, behöver hjälp genast!
Tillbaka
Topp