Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar: Marker Griffon 13 till Nordica Enforcer?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kemppe" data-source="post: 1084961" data-attributes="member: 161356"><p>Jag var där nyss och efter lite diskussioner och funderingar valde jag Tyrolia Attack 11. Då de bara hade demo av Marker valde jag bort den. Har inget behov av att kunna ändra till andra sulmått på ett enkelt sätt, samt att den andra bindningen är något lättare. Är säkert marginellt, men jag hoppas Attack 11 kommer funka bra. </p><p>Fick en annan rolig överraskning och det var att jag kommer få 2018 års modell på Nordica Enforcer 100. Det är samma skida, men annan grafik på dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kemppe, post: 1084961, member: 161356"] Jag var där nyss och efter lite diskussioner och funderingar valde jag Tyrolia Attack 11. Då de bara hade demo av Marker valde jag bort den. Har inget behov av att kunna ändra till andra sulmått på ett enkelt sätt, samt att den andra bindningen är något lättare. Är säkert marginellt, men jag hoppas Attack 11 kommer funka bra. Fick en annan rolig överraskning och det var att jag kommer få 2018 års modell på Nordica Enforcer 100. Det är samma skida, men annan grafik på dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar: Marker Griffon 13 till Nordica Enforcer?
Tillbaka
Topp