Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningar till 1080 skidorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 95834" data-attributes="member: 28432"><p>Gelendesprung>> Hur jag ska ställa in mina bind. rätt för mig kan inte du säga något om! Jag anser och vet att min åkstil kräver full bott på DIN-skalan (på de bind. jag har), sen är det en smaksak också. Om man ställer in dom för mjäkigt så löser dom ut i situationer som man kan rädda utan att ramla, sen att man kan slå sig förjävligt, det kan man göra på en gunga också.. Men om man inte är så hajj på det själv så är det bara att fråga en kunnig försäljare när man köper bind. hur dom ska ställas in för att passa sig själv/åkstil bäst.</p><p></p><p>Måste hålla med dig om att årets Scratchbind. är galet fula.</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 95834, member: 28432"] Gelendesprung>> Hur jag ska ställa in mina bind. rätt för mig kan inte du säga något om! Jag anser och vet att min åkstil kräver full bott på DIN-skalan (på de bind. jag har), sen är det en smaksak också. Om man ställer in dom för mjäkigt så löser dom ut i situationer som man kan rädda utan att ramla, sen att man kan slå sig förjävligt, det kan man göra på en gunga också.. Men om man inte är så hajj på det själv så är det bara att fråga en kunnig försäljare när man köper bind. hur dom ska ställas in för att passa sig själv/åkstil bäst. Måste hålla med dig om att årets Scratchbind. är galet fula. Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningar till 1080 skidorna?
Tillbaka
Topp