Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till 8årig tjej?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="enslow" data-source="post: 497274" data-attributes="member: 69079"><p>Intressanta inlägg.</p><p></p><p>Självklart skall bindningen lösa ut när hon faller hårt eller landar på tvären.</p><p></p><p>Dom gamla bindningarna löste ut vid riktiga vurpor och krashlandningar, men innan vi skruvade åt dom till nästan botten så löste dom lite då och då.</p><p></p><p>Jag skall kolla upp Z10FIS och LZ7 det är tänkt att hon skall ha dessa skidor mer än en säsong.</p><p></p><p>När det gäller den här tjejen så får inte färgerna mellan skida-bindning skära sig.(ha ha)</p><p>Hon väger för övrigt ca 35kg och är 142cm lång.</p><p></p><p>Vart köper man bindningar billigast?</p><p>Jag tänkt låta vemdals shopen montera dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="enslow, post: 497274, member: 69079"] Intressanta inlägg. Självklart skall bindningen lösa ut när hon faller hårt eller landar på tvären. Dom gamla bindningarna löste ut vid riktiga vurpor och krashlandningar, men innan vi skruvade åt dom till nästan botten så löste dom lite då och då. Jag skall kolla upp Z10FIS och LZ7 det är tänkt att hon skall ha dessa skidor mer än en säsong. När det gäller den här tjejen så får inte färgerna mellan skida-bindning skära sig.(ha ha) Hon väger för övrigt ca 35kg och är 142cm lång. Vart köper man bindningar billigast? Jag tänkt låta vemdals shopen montera dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till 8årig tjej?
Tillbaka
Topp