Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
bindningar, till hellbents
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smir" data-source="post: 868902" data-attributes="member: 73033"><p>Hej!</p><p></p><p>Vet inte vad jag ska ha för bindningar till min Hellbents 10/11....</p><p></p><p>Förslag?</p><p></p><p>Är inte sugen på Marker, i förstaget !</p><p></p><p>Har kickat på Salomon sth16, men tror inte jag behöver ha en så passa "kraftig" </p><p>bindning, med så hör DIN-skala, då jag väger ca 80kg, kör iofs rätt aggressivt?</p><p></p><p>Skidan är 132mm bred i midjan.</p><p></p><p>mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smir, post: 868902, member: 73033"] Hej! Vet inte vad jag ska ha för bindningar till min Hellbents 10/11.... Förslag? Är inte sugen på Marker, i förstaget ! Har kickat på Salomon sth16, men tror inte jag behöver ha en så passa "kraftig" bindning, med så hör DIN-skala, då jag väger ca 80kg, kör iofs rätt aggressivt? Skidan är 132mm bred i midjan. mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
bindningar, till hellbents
Tillbaka
Topp