Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till lib tech t.rice
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 988187" data-attributes="member: 28391"><p>Jag tvivlar inte en sekund på skadorna utan konstaterar bara att det är intressant att en och samma person får samma skada på två par bindningar och att jag inte på ett enda annat par sett samma skada.</p><p></p><p>För övrigt anser jag att Flux har en fantastisk kvalitet på sina bindningar. Har flera exempel på åkare som kört 150-200 dagar på ett och samma par utan att behöva byta en enda del.</p><p></p><p>Jag har dessutom själv kört Flux under i princip varje snowboardåk sedan påsken 2004 och har inte kört sönder en enda del på ett enda par.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 988187, member: 28391"] Jag tvivlar inte en sekund på skadorna utan konstaterar bara att det är intressant att en och samma person får samma skada på två par bindningar och att jag inte på ett enda annat par sett samma skada. För övrigt anser jag att Flux har en fantastisk kvalitet på sina bindningar. Har flera exempel på åkare som kört 150-200 dagar på ett och samma par utan att behöva byta en enda del. Jag har dessutom själv kört Flux under i princip varje snowboardåk sedan påsken 2004 och har inte kört sönder en enda del på ett enda par. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till lib tech t.rice
Tillbaka
Topp