Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till lib tech t.rice
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 988341" data-attributes="member: 68210"><p>Lite tankar bara;</p><p></p><p>Union force är kanske ingen magisk bindning på något sett, men har helt enkelt bara aldrig haft någon anledning att byta dom, har seriöst inte haft ett enda problem och dom sitter som gjutet på mina fötter, får <strong>aldrig</strong> ont i fötterna, det här så kallade problemet med tåspännet har jag seriöst aldrig ens förstått vad det är, mina har alltid funkat prima och använder inte det medskickade reservspännet som är delat över tån</p><p></p><p>Cartel som verkar vara väldigt populära bland många passar inte min personliga åkstil om jag inte enbart vill ligga och piska pist, kan förstå att boardercross folket gillar cartel, dom känns väldigt aggresiva i sin setup. (Sen är det väl lite som att svära i kyrkan att slänga på ett par Burton bindingar på en lib-tech bräda?! ...inte för att det ska spela någon roll men i alla fall..)</p><p></p><p>Är för övrigt helt övertygad om att Fluxbindningarna är tokgrymma dom också.</p><p>Skulle definitivt välja dom om jag inte fortsatte köra på Union.</p><p></p><p>...Ibland funderar jag även på om det inte gnälls lite väl mkt på utrustning då problemet ligger mer på den som sköter spakarna...? (obs! bara en tanke inget påhopp på någon)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 988341, member: 68210"] Lite tankar bara; Union force är kanske ingen magisk bindning på något sett, men har helt enkelt bara aldrig haft någon anledning att byta dom, har seriöst inte haft ett enda problem och dom sitter som gjutet på mina fötter, får [b]aldrig[/b] ont i fötterna, det här så kallade problemet med tåspännet har jag seriöst aldrig ens förstått vad det är, mina har alltid funkat prima och använder inte det medskickade reservspännet som är delat över tån Cartel som verkar vara väldigt populära bland många passar inte min personliga åkstil om jag inte enbart vill ligga och piska pist, kan förstå att boardercross folket gillar cartel, dom känns väldigt aggresiva i sin setup. (Sen är det väl lite som att svära i kyrkan att slänga på ett par Burton bindingar på en lib-tech bräda?! ...inte för att det ska spela någon roll men i alla fall..) Är för övrigt helt övertygad om att Fluxbindningarna är tokgrymma dom också. Skulle definitivt välja dom om jag inte fortsatte köra på Union. ...Ibland funderar jag även på om det inte gnälls lite väl mkt på utrustning då problemet ligger mer på den som sköter spakarna...? (obs! bara en tanke inget påhopp på någon) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till lib tech t.rice
Tillbaka
Topp