Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Line Sick day 110
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1076516" data-attributes="member: 155279"><p>Ja i princip. Alltså baron är ju en rambindning som är gjord för att kunna gå på kortare turer med, men också för att prestera lika bra som en vanlig alpin bindning, jämfört med mer traditionella turbindningar från tex Dynafit. Griffon är ju en vanlig alpin bindning utan gåfunktion. Jag lovar och svär att du inte kommer ångra dig om du köper Baron istället för Griffon.</p><p></p><p>Ja det var så jag resonerade också när jag länkade de billigare mer färgglada Griffon.</p><p></p><p>Som svar på din fråga hur de ska monteras så hade jag kört på standardmontering, något annat kan du experimentera med nästa gång. Tex om du vill ha mittmonterade för bättre jibb. </p><p>Det kostar la inget extra att få de monterade av Sport-conrad, och då har du även något att skylla på om något händer. Då har du inte gjort något med skidorna själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1076516, member: 155279"] Ja i princip. Alltså baron är ju en rambindning som är gjord för att kunna gå på kortare turer med, men också för att prestera lika bra som en vanlig alpin bindning, jämfört med mer traditionella turbindningar från tex Dynafit. Griffon är ju en vanlig alpin bindning utan gåfunktion. Jag lovar och svär att du inte kommer ångra dig om du köper Baron istället för Griffon. Ja det var så jag resonerade också när jag länkade de billigare mer färgglada Griffon. Som svar på din fråga hur de ska monteras så hade jag kört på standardmontering, något annat kan du experimentera med nästa gång. Tex om du vill ha mittmonterade för bättre jibb. Det kostar la inget extra att få de monterade av Sport-conrad, och då har du även något att skylla på om något händer. Då har du inte gjort något med skidorna själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Line Sick day 110
Tillbaka
Topp