Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Mantra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carl_couloir" data-source="post: 282816" data-attributes="member: 11566"><p>Tack so far,</p><p></p><p>Måste nog hålla mig till Look eller Marker eftersom det är vad SC har att erbjuda,</p><p></p><p>om mig</p><p>Vikt: 75kg</p><p>Längd: 181cm</p><p>Har varit i bättre åkskisk än var jag är nu men kortfattat så är jag väl den typ av åkare som gärna står på lite och då framförallt och helst utanför pisten, väl i pisten så är det bara stora snabba svängar som gäller, kan iofs bero på att jag alltid kört på lite fetare skidor. Hoppa och droppa ner för klippor är också kul.... för att inte prata om korridorer.</p><p></p><p>/C Couloir</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carl_couloir, post: 282816, member: 11566"] Tack so far, Måste nog hålla mig till Look eller Marker eftersom det är vad SC har att erbjuda, om mig Vikt: 75kg Längd: 181cm Har varit i bättre åkskisk än var jag är nu men kortfattat så är jag väl den typ av åkare som gärna står på lite och då framförallt och helst utanför pisten, väl i pisten så är det bara stora snabba svängar som gäller, kan iofs bero på att jag alltid kört på lite fetare skidor. Hoppa och droppa ner för klippor är också kul.... för att inte prata om korridorer. /C Couloir [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Mantra
Tillbaka
Topp