Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till min bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gStAv" data-source="post: 930222" data-attributes="member: 129746"><p>Jäsingens, det var dyra sulor!!</p><p>Men fungerar de så pass bra kan det ju faktiskt vara vär det!</p><p></p><p>Ske se hur mycket jag fryser i år. Brukar ju vara första timmen man tror att tårna ska falla av! :P</p><p></p><p>Vad är det för märke på dem doughboy?</p><p></p><p>Beställningen blev:</p><p></p><p>$249.95 - <strong>Flux SF45 Bindings : Luminous Yellow Checks</strong> (Color - Luminous Yellow Checks, Sizes - Large)</p><p>$59.00 - Shipping & Handling</p><p></p><p><strong>TOT - $308.95 - 2110.21 SEK</strong></p><p></p><p>Var PayPal Expess(!) skulle ta 10-15 dagar.</p><p></p><p>Klarar jag inte tullen blir det antagligen ca. 30% påslag - <strong>2743 SEK</strong></p><p>Hoppas att man slipper, men "torskar" man så blir det ju ungefär samma som svenska priser skulle jag gissa.</p><p></p><p>*håller tummarna* :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gStAv, post: 930222, member: 129746"] Jäsingens, det var dyra sulor!! Men fungerar de så pass bra kan det ju faktiskt vara vär det! Ske se hur mycket jag fryser i år. Brukar ju vara första timmen man tror att tårna ska falla av! :P Vad är det för märke på dem doughboy? Beställningen blev: $249.95 - [b]Flux SF45 Bindings : Luminous Yellow Checks[/b] (Color - Luminous Yellow Checks, Sizes - Large) $59.00 - Shipping & Handling [b]TOT - $308.95 - 2110.21 SEK[/b] Var PayPal Expess(!) skulle ta 10-15 dagar. Klarar jag inte tullen blir det antagligen ca. 30% påslag - [b]2743 SEK[/b] Hoppas att man slipper, men "torskar" man så blir det ju ungefär samma som svenska priser skulle jag gissa. *håller tummarna* :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till min bräda?
Tillbaka
Topp