Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till min Lib Tech T. Rice HP......
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mangedee" data-source="post: 906477" data-attributes="member: 52373"><p>Nope, isåfall är nog 390 Boss-en mer inriktad på ze jib, but i´m no expert! :D</p><p></p><p>Får kolla in SF45, verkar ju vara the shit.. Vad är det som är så wicked med den?</p><p>Jag däremot tycker att Targans toestrap ser ut att forma sig bättre över tån än vad Fluxens gör, men svårt att veta då man bara sett kassa bilder på Fluxen än så länge..</p><p></p><p>Du rockar väl Flux <strong>Doughboy</strong>, vad tycker du?</p><p></p><p>Ngnstans i Sthlms-/uppsalaområdet man kan kika in de olika alternativen irl?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mangedee, post: 906477, member: 52373"] Nope, isåfall är nog 390 Boss-en mer inriktad på ze jib, but i´m no expert! :D Får kolla in SF45, verkar ju vara the shit.. Vad är det som är så wicked med den? Jag däremot tycker att Targans toestrap ser ut att forma sig bättre över tån än vad Fluxens gör, men svårt att veta då man bara sett kassa bilder på Fluxen än så länge.. Du rockar väl Flux [b]Doughboy[/b], vad tycker du? Ngnstans i Sthlms-/uppsalaområdet man kan kika in de olika alternativen irl? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till min Lib Tech T. Rice HP......
Tillbaka
Topp