Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till min Lib Tech T. Rice HP......
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 906499" data-attributes="member: 28391"><p>Jag har faktiskt inte testat Flux 11-12 toestrap men jag ser ingen anledning till att den skulle ha blivit sämre;-).</p><p></p><p>Targans toestrap är säkert jättebra. Jag fick bara ett litet otympligt intryck av den på ISPO i våras. Jag gillar Romes bindningar men Tycker att hela Targabindingen ser lite tung och otymplig ut. Körde några dagar på 390 Boss förra året och gillade den skarpt och den toestrap som finns på 390 och Arsenal är väldigt smidig och funktionell.</p><p></p><p>Jag kommer dock inte ifrån att Flux spelar i en egen division när det gäller komfort. Otroligt sköna bindningar som inte känns på foten men ändå sitter som berget. Det gäller alla deras modeller från SE30 och uppåt i prissegmenten. SF45 är en stabil bindning som tål hårdkörning och som ger allt det stöd du behöver.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 906499, member: 28391"] Jag har faktiskt inte testat Flux 11-12 toestrap men jag ser ingen anledning till att den skulle ha blivit sämre;-). Targans toestrap är säkert jättebra. Jag fick bara ett litet otympligt intryck av den på ISPO i våras. Jag gillar Romes bindningar men Tycker att hela Targabindingen ser lite tung och otymplig ut. Körde några dagar på 390 Boss förra året och gillade den skarpt och den toestrap som finns på 390 och Arsenal är väldigt smidig och funktionell. Jag kommer dock inte ifrån att Flux spelar i en egen division när det gäller komfort. Otroligt sköna bindningar som inte känns på foten men ändå sitter som berget. Det gäller alla deras modeller från SE30 och uppåt i prissegmenten. SF45 är en stabil bindning som tål hårdkörning och som ger allt det stöd du behöver. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till min Lib Tech T. Rice HP......
Tillbaka
Topp