Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till parkbräda?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Poompe" data-source="post: 494743" data-attributes="member: 87388"><p>Hejhej</p><p></p><p>Jag har precis köpt en k2 www, och håller nu på att leta efter ett par bindnignar till den.</p><p>Dem jag har kollat på är Burton cartel och k2 sweater. Någon som vet skillnaden på dessa?</p><p></p><p>Det jag letar efter är ett par riktigt ordentliga bindningar som funkar fint i parken men </p><p>som även går bra till lite offpist i skogen. Om någon har något bra förslag till vad jag ska köpa så vore jag väldigt tacksam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poompe, post: 494743, member: 87388"] Hejhej Jag har precis köpt en k2 www, och håller nu på att leta efter ett par bindnignar till den. Dem jag har kollat på är Burton cartel och k2 sweater. Någon som vet skillnaden på dessa? Det jag letar efter är ett par riktigt ordentliga bindningar som funkar fint i parken men som även går bra till lite offpist i skogen. Om någon har något bra förslag till vad jag ska köpa så vore jag väldigt tacksam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till parkbräda?!
Tillbaka
Topp