Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Salomon El Dictator?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 786857" data-attributes="member: 49358"><p>Duken går helt ok att køtta med. Har flera kompisar som monterat duke på lika køttiga och æven køttigare skidor æn El Dictator.</p><p>Saken ær dock den att duken kostar MKT och den slits relativt fort. Nu har jag iofs inte någon større koll på om Marker har fixat de problemen som i stort sett alla har haft på de svarta dukesen dvs att højdjusteraren på tådelen skruvas ner nær man droppat eller kørt på hårt. Har æven sett många svarta dukes gå i stycken efter løjliga tama krasher men jag hoppas verkligen att de har bytt vissa komponenter nær de bytte færg på dom...</p><p></p><p>Annars gillar jag duken hel ok. Jag skulle iaf aldrig tura med någon annan bindning æn duken (æven om duken ær rætt kass på just turarbiten om man jæmfør med andra bindningar) før att den kænns bættre utfør, mer vridstyvhet helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 786857, member: 49358"] Duken går helt ok att køtta med. Har flera kompisar som monterat duke på lika køttiga och æven køttigare skidor æn El Dictator. Saken ær dock den att duken kostar MKT och den slits relativt fort. Nu har jag iofs inte någon større koll på om Marker har fixat de problemen som i stort sett alla har haft på de svarta dukesen dvs att højdjusteraren på tådelen skruvas ner nær man droppat eller kørt på hårt. Har æven sett många svarta dukes gå i stycken efter løjliga tama krasher men jag hoppas verkligen att de har bytt vissa komponenter nær de bytte færg på dom... Annars gillar jag duken hel ok. Jag skulle iaf aldrig tura med någon annan bindning æn duken (æven om duken ær rætt kass på just turarbiten om man jæmfør med andra bindningar) før att den kænns bættre utfør, mer vridstyvhet helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Salomon El Dictator?
Tillbaka
Topp