Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Salomon El Dictator?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 786994"><p>har bara hört goda saker om STH16!</p><p>Beställde igår äntligen ett par och ska äntligen få testa de!</p><p></p><p>Marker har ett förjävligt rykte hos mig, kommer aldrig att rekommendera dom till någon!</p><p>Första gången jag demokörde en duke så gick den efter halva åket bak till maxinställningen på pjäxlängden vilket resulterade i en helvetes vurpa!</p><p>Plus att dom flesta jag känner med griffon/jester alltid fått något problem, en polare vart till och med skadeskylldig då hans skistopper på hans Jester brast vid landningen på ett stort hopp, skidan fortsatte rakt ner på parkeringen och in i en halvny bil och krossade ena lyktan :S</p><p>Så Marker... NEJ!</p><p></p><p>Edit: Kan ha vart en griffon han hade nu när jag tänker efter, men ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 786994"] har bara hört goda saker om STH16! Beställde igår äntligen ett par och ska äntligen få testa de! Marker har ett förjävligt rykte hos mig, kommer aldrig att rekommendera dom till någon! Första gången jag demokörde en duke så gick den efter halva åket bak till maxinställningen på pjäxlängden vilket resulterade i en helvetes vurpa! Plus att dom flesta jag känner med griffon/jester alltid fått något problem, en polare vart till och med skadeskylldig då hans skistopper på hans Jester brast vid landningen på ett stort hopp, skidan fortsatte rakt ner på parkeringen och in i en halvny bil och krossade ena lyktan :S Så Marker... NEJ! Edit: Kan ha vart en griffon han hade nu när jag tänker efter, men ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Salomon El Dictator?
Tillbaka
Topp