Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Salomon El Dictator?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 787039" data-attributes="member: 46762"><p>Bra beslut! Men hur mycket väger du nuförtiden? Kör du fortfarande med hyffsat stora pjäxor?</p><p></p><p>Många som vid en första anblick kan tyckas köra med väldigt hårda bindningar har ganska små pjäxor, vilket gör att det behövs högre DIN. Sen väger jag typ 10 kg mer också... Och jag brukar ha bindningarna runt 10. På offpist- och GS-skidor kör jag 11-12. I parken har inte ens jag STH16, där kör jag STH14 Driver och FKS155...</p><p></p><p>Så om du ska använda dem, se till att ställa in dem 100% korrekt, gör några extra knäböj och käka som du aldrig käkat förut!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 787039, member: 46762"] Bra beslut! Men hur mycket väger du nuförtiden? Kör du fortfarande med hyffsat stora pjäxor? Många som vid en första anblick kan tyckas köra med väldigt hårda bindningar har ganska små pjäxor, vilket gör att det behövs högre DIN. Sen väger jag typ 10 kg mer också... Och jag brukar ha bindningarna runt 10. På offpist- och GS-skidor kör jag 11-12. I parken har inte ens jag STH16, där kör jag STH14 Driver och FKS155... Så om du ska använda dem, se till att ställa in dem 100% korrekt, gör några extra knäböj och käka som du aldrig käkat förut! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Salomon El Dictator?
Tillbaka
Topp