Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, tack. Jag ska kolla lite på köp och sälj om det finns ngt som passar. Bor i Nacka. Ska se om jag hittar ngn som kan montera här i krokarna.Mountain_Man sa:Med tanke på hennes vikt är det lämpligt att köpa en bindning som går till 10 eller möjligtvis 12 på dinskalan. Om man väljer Salomon,Fischer,Atomic,Dynastar eller Look har mindre betydelse. Undvik dock de allra billigaste modellerna.
Exakt vilken modell du ska välja beror mest på var du tänker köpa bindningen och vem som ska montera. Var och vem?
/MM
Ok, synd. Hade köpt den direkt!perschan sa:Jag har en marker free11 som skulle passa fint till henne. Den är sprillans ny i förpackning och är aldrig monterad.
Problemet är att jag bor i st anton. har du vägarna förbi är den din för 50euro!!
Du kanske borde fundera mer då, det är väl inte den mest prisade bindningen genom tiderna ^^spiut sa:Ok, synd. Hade köpt den direkt!perschan sa:Jag har en marker free11 som skulle passa fint till henne. Den är sprillans ny i förpackning och är aldrig monterad.
Problemet är att jag bor i st anton. har du vägarna förbi är den din för 50euro!!