Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Völkl Gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HennessyVSOP" data-source="post: 589924" data-attributes="member: 100198"><p>Ok, tack för alla tips!</p><p></p><p>Såg inte att priset blev betydligt mindre när man köper skida+bindning, tack för tipset. </p><p></p><p>Sedan undrar jag om det går ge mer exakta modellalternativ? Exempelvis så har S-C inte salomon STH 16 som många pratar om. Angående STH 14 som finns hos S-C så är de inte tillräckligt breda till ett par Gotama, "stopper width" 90mm. Midjan på Gotama är 105, så STH 14 lär väl inte passa?</p><p></p><p>Om vi nu då ska utreda vilka Jester som är aktuella så finns det dessa:</p><p></p><p>Marker Jester Schizo 16</p><p>Ser rätt rejäl ut till sitt utseende, priset är 210 E då man köper skidor.</p><p></p><p>Marker Jester 07/08</p><p>Ser rätt smala ut, passar sessa ett par Gotama? Priset är 160 E då man köper skidor.</p><p></p><p>Marker Jester 16 white-gunmetal</p><p>Ställer mig även till dessa frågan om de passar, priset är 190 då man köper med skidor.</p><p></p><p>Ni kan gärna kolla in på sidan och kolla vilka bindningar som finns.</p><p><a href="http://www.sport-conrad.de/index.asp?disp=kategorie&kat_id=43" target="_blank">http://www.sport-conrad.de/index.asp?disp=kategorie&kat_id=43</a></p><p></p><p>/HennessyVSOP</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HennessyVSOP, post: 589924, member: 100198"] Ok, tack för alla tips! Såg inte att priset blev betydligt mindre när man köper skida+bindning, tack för tipset. Sedan undrar jag om det går ge mer exakta modellalternativ? Exempelvis så har S-C inte salomon STH 16 som många pratar om. Angående STH 14 som finns hos S-C så är de inte tillräckligt breda till ett par Gotama, "stopper width" 90mm. Midjan på Gotama är 105, så STH 14 lär väl inte passa? Om vi nu då ska utreda vilka Jester som är aktuella så finns det dessa: Marker Jester Schizo 16 Ser rätt rejäl ut till sitt utseende, priset är 210 E då man köper skidor. Marker Jester 07/08 Ser rätt smala ut, passar sessa ett par Gotama? Priset är 160 E då man köper skidor. Marker Jester 16 white-gunmetal Ställer mig även till dessa frågan om de passar, priset är 190 då man köper med skidor. Ni kan gärna kolla in på sidan och kolla vilka bindningar som finns. [URL]http://www.sport-conrad.de/index.asp?disp=kategorie&kat_id=43[/URL] /HennessyVSOP [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Völkl Gotama
Tillbaka
Topp