Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Völkl Gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HennessyVSOP" data-source="post: 590207" data-attributes="member: 100198"><p>Hej igen!</p><p></p><p>Har om jag ska vara ärlig så har jag inte blivit mycket klokare sen jag gjorde inlägget.</p><p></p><p>Vi kan väl ändå konstatera att mitt val kommer att gå till någon av Jester modellerna, nu hoppas jag bara att jag kan få hjälp med vilken.</p><p></p><p>Vad jag fattat det som så går Schizo-modellen att flytta, vilket jag förmodligen inte kommer att ha någon användning av. </p><p></p><p>Jag skrev tidigare att jag trodde att vissa av de Jester jag nämnt var för smala, men vad jag fattar det som så kan man byta "stopper" så att den passar skidan. Jag kommer alltså behöva 110 mm, då Gotama är 105mm bred. Detta kan man säkert be om då man beställer, eller hur funkar det?</p><p></p><p>Åter till ämnet.</p><p>Om jag väljer bort Schizo pga att jag inte behöver flytta bindningen så är det två modeller kvar.</p><p>Marker Jester 07/08 och Marker Jester 16 white-gunmetal, sistnämnda blir aningen dyrare (30 euro). Jag antar att Marker Jester 16 white-gunmetal är årets model och det är det som skiljer från modellen Marker Jester 07/08.</p><p></p><p>Så jag ber er nu skriva någon rad vad ni tycker och vilken bindning som ska få äran att hamna på laggen.</p><p></p><p>Kolla gärna in på länken nedan och kolla på beskrivningen av de bindningar jag väjer mellan. </p><p>Jag är mycket tacksam för eran hjälp.</p><p></p><p>/HennessyVSOP</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HennessyVSOP, post: 590207, member: 100198"] Hej igen! Har om jag ska vara ärlig så har jag inte blivit mycket klokare sen jag gjorde inlägget. Vi kan väl ändå konstatera att mitt val kommer att gå till någon av Jester modellerna, nu hoppas jag bara att jag kan få hjälp med vilken. Vad jag fattat det som så går Schizo-modellen att flytta, vilket jag förmodligen inte kommer att ha någon användning av. Jag skrev tidigare att jag trodde att vissa av de Jester jag nämnt var för smala, men vad jag fattar det som så kan man byta "stopper" så att den passar skidan. Jag kommer alltså behöva 110 mm, då Gotama är 105mm bred. Detta kan man säkert be om då man beställer, eller hur funkar det? Åter till ämnet. Om jag väljer bort Schizo pga att jag inte behöver flytta bindningen så är det två modeller kvar. Marker Jester 07/08 och Marker Jester 16 white-gunmetal, sistnämnda blir aningen dyrare (30 euro). Jag antar att Marker Jester 16 white-gunmetal är årets model och det är det som skiljer från modellen Marker Jester 07/08. Så jag ber er nu skriva någon rad vad ni tycker och vilken bindning som ska få äran att hamna på laggen. Kolla gärna in på länken nedan och kolla på beskrivningen av de bindningar jag väjer mellan. Jag är mycket tacksam för eran hjälp. /HennessyVSOP [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Völkl Gotama
Tillbaka
Topp