Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
bindningar,valproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbmaister" data-source="post: 58822" data-attributes="member: 36694"><p>vilken årsmodell köpte du på dina? </p><p>jag har 02 erna (dom superporriga limegröna) Men jag har inte upplevt att dom kuggar över förrns man ligger mellan kuggarna "för hårt" och "blodstopp" men jag ser det inte som ett problem, eftersom jag brukar bara ha dom normalt hårt spända.</p><p></p><p>Men det där med glappet håller jag inte med dig alls om. Det är väl bottenplatta och gradskiva i stål på dina? </p><p></p><p>det är det på mina och dom glappar inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbmaister, post: 58822, member: 36694"] vilken årsmodell köpte du på dina? jag har 02 erna (dom superporriga limegröna) Men jag har inte upplevt att dom kuggar över förrns man ligger mellan kuggarna "för hårt" och "blodstopp" men jag ser det inte som ett problem, eftersom jag brukar bara ha dom normalt hårt spända. Men det där med glappet håller jag inte med dig alls om. Det är väl bottenplatta och gradskiva i stål på dina? det är det på mina och dom glappar inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
bindningar,valproblem
Tillbaka
Topp