Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cgare" data-source="post: 89211" data-attributes="member: 35378"><p>Är på gång och ska köpa nya bindningar.</p><p>Valet står mellan Salomon 912 Ti och Rossignol 120pro.</p><p>Fördelar, nackdelar???</p><p></p><p>Ska montera dem på ett par nya Aztec, känns som om man skulle </p><p>behöva bygga upp bindningarna med ett par plattor som med exempelvis</p><p>912. I kartong kommer dom med lite lägre plattor, känns inte som om dom räcker</p><p>till riktigt. jag kan ha fel vore bra med lite hjälp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cgare, post: 89211, member: 35378"] Är på gång och ska köpa nya bindningar. Valet står mellan Salomon 912 Ti och Rossignol 120pro. Fördelar, nackdelar??? Ska montera dem på ett par nya Aztec, känns som om man skulle behöva bygga upp bindningarna med ett par plattor som med exempelvis 912. I kartong kommer dom med lite lägre plattor, känns inte som om dom räcker till riktigt. jag kan ha fel vore bra med lite hjälp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
bindningar?
Tillbaka
Topp