Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aendrew" data-source="post: 100229" data-attributes="member: 39190"><p>tjena! har nya bindningar för året, men har inte ställt in dom på rätt vikt. just nu är dom skruvade på vad jag väger, vilket är för lite för mej. men hur vet man vad man ska skruva dom på?? kommer ej ihåg vad jag hade på mina gamla, men dom sög iaf. aja nu har jag salomon s9 12 (eller vad dom heter) mittmonterade på ett par gamla mad_trix. jag jibbar nästan bara och hoppar ganska stort, och kommer att få räkna med många hårda landningar efter rotationer i år.</p><p></p><p>så nån som har någe tips på vad ja ska ställa dom på?`just nu är dom mellan 6an o 7an typ. ska man använda tekniken "skruva först hela vägen, sen halvt tillbaka" lr vad dom säger? tips och råd tack!</p><p></p><p></p><p>// andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aendrew, post: 100229, member: 39190"] tjena! har nya bindningar för året, men har inte ställt in dom på rätt vikt. just nu är dom skruvade på vad jag väger, vilket är för lite för mej. men hur vet man vad man ska skruva dom på?? kommer ej ihåg vad jag hade på mina gamla, men dom sög iaf. aja nu har jag salomon s9 12 (eller vad dom heter) mittmonterade på ett par gamla mad_trix. jag jibbar nästan bara och hoppar ganska stort, och kommer att få räkna med många hårda landningar efter rotationer i år. så nån som har någe tips på vad ja ska ställa dom på?`just nu är dom mellan 6an o 7an typ. ska man använda tekniken "skruva först hela vägen, sen halvt tillbaka" lr vad dom säger? tips och råd tack! // andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
bindningar
Tillbaka
Topp