Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 114344" data-attributes="member: 28391"><p>Weppa,</p><p></p><p>Man kan ju knappast kalla Flux för okänt märke, men det kanske inte var det du syftade på. Det man ska tänka på när man köper bindningar är väl att köpa bindningar som är bekväma och framför allt att de håller. Om man redan från början måste tänka på att det ska vara lätt att få tag på reservdelar så måste väl nåt vara tokigt, eller?</p><p></p><p>Jag sponsrar två åkare som under säsongen har kört 100+ dagar. De kör hård parkåkning med mycket hopp och rails och deras friåkning är inte precis mesig heller och ingen av dem har behövt byta en enda del på sina Fluxbindningar under hela vintern. Båda har åkt på Burtonbindningar innan och var då tvungna att byta divere delar titt som tätt. Dessutom har jag sålt bindningar till två andra personer som båda spenderat hela vintern i alperna och ingen av dem har heller behövt byta delar på bindningarna.</p><p></p><p>Bindningar måste inte gå sönder hela tiden!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 114344, member: 28391"] Weppa, Man kan ju knappast kalla Flux för okänt märke, men det kanske inte var det du syftade på. Det man ska tänka på när man köper bindningar är väl att köpa bindningar som är bekväma och framför allt att de håller. Om man redan från början måste tänka på att det ska vara lätt att få tag på reservdelar så måste väl nåt vara tokigt, eller? Jag sponsrar två åkare som under säsongen har kört 100+ dagar. De kör hård parkåkning med mycket hopp och rails och deras friåkning är inte precis mesig heller och ingen av dem har behövt byta en enda del på sina Fluxbindningar under hela vintern. Båda har åkt på Burtonbindningar innan och var då tvungna att byta divere delar titt som tätt. Dessutom har jag sålt bindningar till två andra personer som båda spenderat hela vintern i alperna och ingen av dem har heller behövt byta delar på bindningarna. Bindningar måste inte gå sönder hela tiden!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar??
Tillbaka
Topp